14 sierpnia 2010

Życzenia

Zawsze mam problem z życzeniami, nigdy nie umiem znaleźć odpowiednich słów i wyrażeń, które wyraziłyby to co czuję i myślę, a utartych formułek nie lubię... Chyba najlepszym sposobem, przynajmniej w moim przypadku, jest obraz, zdjęcie, kompozycja, bo w obrazie wszystko "mówi": kolory, kształty, światło-cienie. Obraz potrafi "powiedzieć" to , czego słowa nie są w stanie.
Dlatego ucieszyłam się bardzo gdy zobaczyłam podgląd najnowszego zestawu I Wish... mojej ulubionej projektantki Rakusi Designs. Ten zestaw pozwoli mi złożyć życzenia, które noszę w sercu niejednej osobie!
Zestaw do nabycia w Shabby Pickle Designs.






Wczoraj wspaniała osoba i niezwykle utalentowana dziewczyna obchodziła urodziny. Zestaw jak ulał pasował mi na tę okazję i oto prezent dla niej z życzeniami dobra i piękna w sobie i spotykanych ludziach :)

Thank you my dear Dida (dida1357) :***

Miła, choć zupełnie nieoczekiwana wiadomość... ta praca trafiła do Gallery Standouts!
Thank you sweet Sandra (chengie) :***
 
W sklepie można też znaleźć Albums QP jeśli ktoś nie ma czasu na przygotowanie stronki ;)


I zapraszam po freebie na bloga Rakusi :)



Wszystkim życzę miłego, słonecznego weekendu :)


1 komentarz:

Magda_lena pisze...

Majus zaniemowilam...
Dziekuje kochana, cos pieknego dla nas wyczarowalas, oh...
Tymbardziej, ze Eryczek ma 17.08 tez urodzinki ;)
Gratuluje Ci kochana rowniez wyroznienia gs, bo to zawsze szalenie mile :D

Buzka i jeszcze raz moje ogromne podziekowania :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...