7 sierpnia 2010

Zauroczona

Kto pisze bloga o tej godzinie?!... Ja... dziś wyjątkowo, bo miałam zakręcony dzień i dopiero teraz mam wolną chwilę...
Zauroczona jestem zestawami Rakusi Designs i ich niezwykłą kolorystyką. Paulina perfekcyjnie dopiera kolory. Zresztą przekonajcie się sami - oto najnowszy zestaw Would You Feel, który można sobie zakupić w Shabby Pickle Designs. Tak, od dzisiaj wszystkie zestawy Rakusi można kupić w tym sklepie! Zapraszam i gorąco zachęcam :)







Moja praca to RAK dla Agatki i Karolinki. Reszta wiadomości dotyczących opisujących ja podam w odpowiednim czasie. Na razie cicho sza...

Big kisses my sweet Dida :***

Pracę tę przygotowałam również na sierpniowe wyzwanie RAK-owe na forum DSPL i ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu praca ta spodobała się i wygrałam, z czego bardzo się cieszę :D
Wszystkim dziewczynom dziękuję za glosy i miłe komentarze :***


Razem z zestawem lub osobno można sobie też kupić QP Albums:



I proszę się wybrać po freebie na bloga Rakusi. Kupony o tej porze pewnie się już rozeszły, ale jest jeszcze szansa na otrzymanie zestawu za free wpisując komentarz do posta ;) Powodzenia!




A na koniec miła mi wiadomość: doczekałam się pierwszego scraplifta jednej z moich prac! Wyzwanie podjęła Dorota aka doti40 i jej praca jest fantastyczna! Śmiem twierdzić, że lepsza od oryginału :D Zresztą przekonajcie się sami. Zapraszam tutaj :)

O tej porze wypada tylko napisać... dobranoc!

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...