17 sierpnia 2010

Koncert na dwa świerszcze...

... uwielbiam tę piosenkę Magdy Umer i uwielbiam jesień z jej nostalgiczną zadumą nad przemijaniem. A do tej piosenki wróciłam dzięki najnowszemu zestawowi Morning Dew przygotowanemu przez K Studio z okazji czwartych urodzin sklepu CatScrap, w którym są dostępne jej produkty.
Zestaw w pięknych, ciepłych odcieniach brązów już do nabycia właśnie w CatScrap i K Studio Fix w tym tygodniu o 30% taniej :)






Moja praca dla jesiennej Agatki.
Po raz pierwszy w mojej kompozycji użyłam Alpha, choć z efektu nie jestem za bardzo zadowolona :D

Maryse (mumure), thank you so much ;***

Jeszcze jedno wyróżnienie dla tej pracy :D W CatScrap trafiła do BOB - Best of the Best!
Big kisses my sweet Sandra :***


Pokażę podglądy innych produktów Kristen, które mogą się przydać przy komponowaniu niejednej stronki i pasują do każdego zestawu!







:D

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...