30 sierpnia 2010

"Słodka dziewczynka"...

Bardzo nie lubię tego określenia tak jak różowego koloru... Moja niechęć nie przeszkadza mi jednak w tworzeniu prac o tej tematyce i w tym kolorze. Gdy przygotowuję komuś prezent próbuję odgadnąć upodobania i gusty osoby obdarowywanej i prawie zawsze to mi się udaje. Jestem dobrym obserwatorem? Empatyczką? Myślę, że po trochu jedno i drugie. Moje osobiste preferencje odstawiam wtedy na bok :)
Moja Pati po prostu uwielbia różowy kolor i dlatego jak najbardziej pasuje do niej najnowszy zestaw przygotowany przez Violett Designs i zatytułowany właśnie... Sweet Girl!
Zestaw już do nabycia w sklepie Dreamland Digital Designs w tym tygodniu w promocyjnej cenie.





Moja wcześniej wspomniana praca dla Pati:

Dida, thank you very, very much!

Dobranoc i do jutra :)

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...