18 sierpnia 2010

Wartość każdej chwili

Historia naszego życia to suma przeżytych chwil zabarwionych uczuciami, wrażeniami, szczęściem lub cierpieniem, spotkań, decyzji... Z wiekiem coraz bardziej zdaję sobie sprawę, że każda chwila w moim życiu jest ważna. Czy umiem przeżyć ją dobrze?...
Do tych poważnych rozważań o życiu i przemijaniu skłonił mnie najnowszy zestaw PrelestnayaP Design o znaczącym tytule Mysterious moment i pięknych, trochę nostalgicznych lawendowych odcieniach z mnóstwem idealnie do siebie pasujących dodatków. Można go już kupić w twolittlepixelsDigiDesign Resort i Scrap Bird.




Moja praca dla Ani i Jadzi to scraplift przepięknej stronki Love me przygotowanej przez niezwykle utalentowaną Librię. Praca ta powstała na wyzwanie scrapliftu na forum Digi Scrap Pl. Nie jestem mocna w scraplifcie i ta praca kosztowała mnie niemało czasu i... nerwów... Obiecałam sobie, że to pierwszy i ostatni raz! W przyszłości zobaczymy jak to będzie ;)


Thank you my sweet Charito  :***


Irina aka PrelestnayaP Designs swój zestaw bogato wyposażyła również w:

Photomasks
 
WordArt


A na jej blogu znajdziecie małe, ale za to piękne freebie, a wpisując komentarz pod postem macie szansę na otrzymanie go za darmo ;)



Uff... i na dzisiaj to by było tyle :D


1 komentarz:

PrelestnayaP pisze...

Adorable page, sweetie! I love it very much! Thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...