2 sierpnia 2010

Obdarowana

Już dawno temu, jeszcze na początku lipca dostałam pierwszego w życiu RAK-a, tylko jakoś do tej pory nie miałam okazji pochwalić się nim... Sprawczynią tej fantastycznej niespodzianki jest niesamowicie zdolna i jednocześnie bardzo miła i ciepła osoba, której na imię Magda. Dziękuję Ci Skarbie za ten przepiękny prezent :*

Credits: Pirates Adventure by High Four Designs


A ja w sobotę miałam niezłą zabawę z innym zestawem, a raczej AddOn Freebie zestawu Behind The Hill tej samej projektantki, która ma niesamowite duże powodzenie wśród scraperek i robi zawrotną karierę. Ale rzeczywiście zestawy przygotowuje, a raczej maluje, świetne!


Tak się złożyło, że bohaterem obydwóch prac jest mój śliczny siostrzeniec Danielek ;)

W moim skarbcu mam jeszcze jeden zestaw Danieli, którym mnie obdarowała i mam nadzieję, że niebawem doczeka się wreszcie swojej premiery u mnie... Przy okazji dziękuję za niego już dzisiaj :*

Do jutra :)


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...