30 lipca 2010

Zielone lata na różowo

Mam wspaniałą wiadomość... zostałam zaproszona do CT przez Kristen aka K Studio :D Cieszę się ogromnie, bo bardzo lubię jej zestawy! I cieszę się, że mnie wyróżniła wśród tylu zdolnych dziewczyn!
Dziś pojawił się w sprzedaży jej najnowszy i jak zawsze genialny zestaw Teen Spirit w żywych, nastolatkowych kolorach i takich samych dodatkach. Moje dziewczyny rosną, więc zestaw przyda się jeszcze nie raz do ubrania ich "zielonych" zdjęć :)
Po zestaw proszę się wybrać do CatScrap lub do sklepu Kristen K Studio Fix :)


 

W ten zestaw ubrałam zdjęcie Pati, choć było ono zrobione ze dwa lata temu. Mam nadzieję, że stronka jej się spodoba, bo osobiście nie jestem z niej zadowolona... Nie odnajduję się w takich kolorach i tematach. No cóż chyba się starzeję... ;)

 GSO
Big kisses my Sweet Dida (dida 1357)


Jak zawsze Kristen do zestawu przygotowała:

Alpha

Jakoś nie umiem używać liter z Alfabetów w moich pracach i aż mi się żal robi gdy patrzę na ten podgląd... Będę musiała kiedyś postawić wyzwanie samej sobie i skomponować pracę z Alpha w roli głównej!

Paper Pack Fresh Solids
w kolorach zestawu, który można dostać za darmo przy zakupie zestawu! Promocja trwa do 2 sierpnia 2010.


Dziś pojawił się w sklepie również najnowszy letnio - lawendowy zestaw od BlackCat Designs, ale ja pokażę go jutro, bo piękne rzeczy powinny być dawkowane stopniowo. Zapraszam więc... jutro :)



1 komentarz:

Mumure pisze...

Fabulous page!
Have a nice week-end ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...