31 lipca 2010

Zapach lawendy

Uwielbiam zapach lawendy. Przypomina mi rodzinny dom i Mamę, która odeszła na zawsze zbyt szybko. Nie miałam czasu by się nią nacieszyć... Może dlatego lubię wszystkie kolory i zapachy, które kojarzą mi się z tym szczęśliwym okresem dzieciństwa.
W takiej ulubionej tonacji kolorystycznej, ze świetnymi, naturalnymi dodatkami jest zestaw Lavender Summer przygotowany przez BlackCat Designs. Wczoraj miał swoją premierę w sklepie Digiscrap'Mania Shop. Zapraszam :)




Moja praca dla mojej siostry i słodziutkiej siostrzenicy:

Thank you my Sweet Anndah ;*

  
I tym razem razem z zestawem lub osobno można kupić bogate gotowce:

Clusters

3 QP Albums


 


Zapraszam też po freebie na blog BlackCat Designs :)



Zmykam :D

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...