22 lipca 2010

Na niebiesko

Kolor niebieski to od zawsze mój ulubiony kolor. Pamiętam, że jako dziecko uwielbiałam niebieskie sukienki i sweterki. Za nic w świecie nie ubrałabym różowych! Na szczęście Mama nie była przeciwna tym moim dziwnym upodobaniom i w mojej dziecięcej garderobie było niebiesko i biało :D Dopiero dużo później polubiłam cieple kolory: żółty, pomarańczowy, kremowy w pastelowych delikatnych odcieniach. Jednak upodobań ubraniowych nie zmieniłam i wciąż ubieram stonowane kolory...

Na niebiesko ubrała najnowszy mini zestaw Kasia Designs. Oto Whimsy Skies, który już można kupić i to za połowę ceny w sklepie Kasi.



I moja praca dla śpiąco bujających siostrzenic :)

Thank you so much fambas ;*

Patrząc teraz na te kolory zrobiło mi się trochę chłodniej... przynajmniej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...