23 lipca 2010

Ach, wakacje!

Ile jeszcze muszę na was czekać?... W tym roku pewnie do października, niestety :(  Na razie pozostają mi niedzielne wypady w góry z przyjaciółmi :)
Zatęskniło mi się za wakacjami gdy zobaczyłam najnowszy zestaw mojej ulubionej projektantki Violett Designs. Zestaw o wdzięcznej nazwie Countryside Holidays i przepięknych słonecznych kolorach już od dzisiaj można kupić w sklepie Dreamland Digital Designs. I nie tylko zapraszam, ale i gorąco zachęcam, bo naprawdę warto :)




A moja praca to wspomnienie jednego ubiegłorocznego wypadów w góry z najlepszym pod słońcem przyjacielem :) Kiedyś pisałam tu o przyjaźni pomiędzy nami kobietami, ale przekonałam się, że taka prawdziwa przyjaźń może zdarzyć się również pomiędzy kobietą i mężczyzną! Męski przyjaciel podczas górskich wypraw przydaje się i to bardzo :D

Dorotko (doti40) buziaki ogromne i... nie padaj, bo będę Ci musiała płacić odszkodowanie :D


Tym razem Wioletka przygotowała dodatek dla leniwych czyli Albums QP, do nabycia w sklepie:


I freebie do pobrania na blogu:


Idę popływać... we własnym pocie... w ogrodzie :D


3 komentarze:

doti40 pisze...

Zobaczysz, że do tego w końcu dojdzie ;-) I nie dziękuj, nie ma za co :) Praca aż pachnie górami!!!

Mumure pisze...

Fabulous page and thank you for the link to the qp ;o)
Hugs xx

Mystique Designs pisze...

Normalnie zamarłam....................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...