20 lipca 2010

Kto wie, co zakręt bliski kryje... i promocja u BlackCat Designs

Tytuł tego posta zaczerpnęłam u mojego ulubionego pisarza J.R.R. Tolkiena z powieści fantasy "Władca pierścieni" a cytatu użyłam w mojej pracy z najnowszego zestawu BlackCat Designs One Moment. Zestaw oczywiście można już kupić w Digiscrap'Mania Shop. Zapraszam, tym bardziej, od wczoraj (19 lipca) do 25 lipca wszystkie zestawy BlackCat Designs można kupić po promocyjnej cenie :)


Najnowszy zestaw One Moment tak się prezentuje:



I moja praca :)



BlackCat Designs do zestawu przygotowała również:

Clusters

QP Albums vol.1

QP Albums vol.2

Oraz freebie, które można pobrać na blogu tutaj:


Do jutra :) Chyba, że zmienię plany :D

1 komentarz:

doti40 pisze...

Niesamowite wrażenie robi ten cytat w połączeniu z tą fotą ... W książce nie wywarł na mnie takiego wrażenia - też lubię Tolkiena :) Pięknie!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...