10 lipca 2010

Nad morzem...

... a raczej na jeziorze zrobione jest zdjęcie, które ubrałam w delikatny kolorystycznie i bogaty w dodatki i piękne tła zestaw Sea przygotowany przez debiutującą projektantkę Art Gabi Designs! Moją pracą z tego zestawu debiutuję również ja w jej CT :)
Jeśli komuś zestaw się spodobał, to może go kupić w Scrap Bird. Zapraszam :)





Moja wspomniana wcześniej debiutancka praca:


Thank you GemmaC! Big kisses :)

Cieszy mnie bardzo to wyróżnienie, bo morskie klimaty to dla mnie nowość! Mieszkam w górach i nad wielką wodą bywam... raz na 10 lat!...

Kto nie ma czasu, albo jest leniwy... może się skusić na QP z tego zestawu.


Dobranoc i miłej niedzieli :)

2 komentarze:

nie tylko moimi oczami pisze...

Ten morski jest po proscu cudowny !!!! Gratuluję !!!

doti40 pisze...

Gratuluję udanego debiutu!!! Praca jest przepiekna!! Zresztą już to pisałam :)
Ja przepraszam, że tak bez pytania użyłam Twojej pracy na blogu - to z autentycznej radości :)
Pozdrawiam, Dorota

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...