25 lipca 2010

Minimalistycznie

Dziś puszczam oko do Dorotki (doti40), bo jej prace inspirują mnie w stylu mini, w którym nie czuję się za mocna, choć przyznam, że zabawa coraz bardziej przypada mi do gustu ;) Czasami zestaw aż się prosi o pracę mini! Takim zestawem, według mego skromnego rozeznania jest najnowszy zestaw z repertuaru Kasi Designs Monochrome Love. Do zestawu dołączone są również fantastyczne PS Actions B&W. Jedną z nich "potraktowałam" zdjęcie ubrane we wspomniany zestaw. Lubię takie oszczędne kolorystycznie zestawy, bo są eleganckie i jakakolwiek kompozycja uwydatnia zdjęcie. A o to przecież chodzi!
Zestaw można zakupić w sklepie Kasi za pół ceny, bo jest w promocji! Nie ma na co czekać! Zapraszam :)




Moja praca dla siostry i genialnej siostrzenicy, z której na pewno wyrośnie wybitny naukowiec... Dopiero ukończyła pierwszą klasę, z wyróżnieniem oczywiście, a już dokonała pierwszego odkrycia naukowego!... Ale o tym innym razem :D

Big kisses Sweetie (leacindy)!

To jutro do pracy!
Dziś znów byłam w górach i wypoczęłam, więc z radością i odwagą witam nowy tydzień :D

1 komentarz:

doti40 pisze...

A ja Ci odwzajemniam szeroki uśmiech za tak piękną pracę!!!! Baaaardzo mi się podoba!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...