1 października 2010

Z dużym bagażem na spotkanie z przygodą

Tak, wiem, nie uzupełniałam bloga od ponad tygodnia... Chorowałam trochę i nie byłam w stanie używać ani klawiatury ani myszki... Czuję się trochę lepiej więc jestem :)
Dzisiaj zaczynam od końca, to znaczy od ostatniego zestawu, z którym miałam ogromną radość pracować, bo i okazja też jest specjalna!
Oto najnowszy zestaw Big Bags wyczarowany przez Shayarka Designs dla wszystkich ciekawych świata podróżników i poszukiwaczy przygód! A specjalna okazja to ta, że od dziś wszystkie produkty Shayarka Designs można kupić w sklepie Ninth And Bloom! Przez kolejnych pięć dni wszystkie zestawy będą w specjalnej ofercie :) Proszę nie przegapić :D







Moja praca dla małej podróżniczki ciekawej świata i ludzi:


Thank you very much iveta vacikova and anndahl :*


Zapewniam, że jeszcze wrócę do tego zestawu, bo jest niezwykły i świetnie się układa!


Od dzisiaj można też kupić w sklepie Shayarki Designs pierwszy pakiet Photomasks:



A po inne atrakcje i freebie zapraszam do odwiedzenia bloga projektantki:




Do jutra (być może...?)


1 komentarz:

tanacross pisze...

Bomba !!! fantastyczna praca!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...