8 października 2010

Pierwszy powiew zimy

Jesień w pełni. Stroi drzewa w ciepłe kolory jakby chciała je ochronić przed zimowym chłodem. A tak, zima już się zapowiada, ale na szczęście na razie tylko w zestawach scrapbookingowych :)
Dziś przychodzę z dwiema nowościami. Pierwsza to ta, że w tym miesiącu jestem gościem u MK-Designs, z czego niesamowicie się cieszę, bo od dawna jestem jej wierną fanką! Tworzy niepowtarzalne, tematyczne zestawy, które niezwykle łatwo się komponują!
Dziś trafił do sklepu 9th & Bloom jej najnowszy zestaw Jester w zimowych klimatach i kolorach. Stąd ten mój nieprawdopodobny tytuł i wstęp posta.




A tak oprawiłam nim zimowe zdjęcie Szymka :)

Thank you very much my sweet *Mary* and dear Helen (dida 1357) ;***


Tak mi się spodobał ten zestaw, że na pewno przygotuję z niego niejedną kartkę dla moich milusińskich :)

Druga nowość... coming soon!



2 komentarze:

jolagg pisze...

Cudowna praca...
Już zima...
Chciałabym jeszcze troszkę babiego lata!

ButterflyDsign pisze...

your pages are so wonderful
great job
it will be a great pleasure if you will be interested to become a member of my CT
hugs
bests regards
butterflyDsign

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...