6 października 2010

Mama

Na forum Digi Scrap Pl Iwonka aka StarLight Designs zaproponowała zabawę z jej przepięknym zestawem Use Your Love (można go kupić w Shabby Pickle Designs): uczestniczki forum, te który chciały, otrzymały ten zestaw za darmo, pod warunkiem jednak, że trzeba było przygotować z niego pracę i wkleić w wątku. Potem wszystkie uczestniczki forum mogły głosować na najpiękniejszą. Zwyciężczynie, oprócz satysfakcji i gratulacji otrzymały od Iwonki dodatkowe zestawy :) Dziękuję Ci Iwona za tę świetną zabawę!



Mnie ten zestaw bardzo przypadł do gustu i zgodnie z jego tematem postanowiłam ubrać w niego najpiękniejsze zdjęcie Mamy. Bardzo mi jej brakuje, choć od jej śmierci minęło już tyle czasu... Umierała pogodzona i spokojna dodając Tacie i nam otuchy. Miała tylko 44 lat... Może dlatego tak bardzo z nią tęsknię...

 GSO
Thank you my dear and sweet  nath59 ;*

Również Fanette spodobała się ta praca i wyróżniła ją umieszczając w Scrap Art Gallery :D
Kisses Sweetie!

Nieskromnie pochwalę się, że moja praca spodobała się również na forum i zajęła trzecie miejsce ex aequo  :D

A Iwonka obdarowała mnie kolejnym zestawem, który niesamowicie mi się podoba: I Love The Rain! Poniżej zamieszczam podgląd. I tak jak poprzedni zestaw można go kupić w Shabby Pickle Designs.



Ponieważ ostatnio znów powróciły mi problemy z kręgosłupem więc nie mogłam się nim jeszcze zająć. Ale na pewno najbliższy deszczowy dzień będzie okazją do wykorzystania go i artystycznego użycia :D

Dobranoc :)

1 komentarz:

doti40 pisze...

Praca z mama przepiękna! bardzo wzruszający tekst ... ja tak wciąż tęsknię za tatą ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...