25 października 2010

Bez słów...

Ostatni post z ciszą w tytule okazał się chyba proroczy, bo naprawdę zamilkłam! Zmagam się z bólem i ta walka pochłania prawie wszystkie moje siły. Na hobby i przyjemności,  niestety nie mogę sobie pozwolić... Boję się jednak, że zrobię sobie zbyt duże zaległości i stąd postanowiłam dzisiaj zaistnieć na chwilę.

A chciałam dziś pokazać sześć fantastycznych mini zestawów, które w ubiegłym tygodniu wypuściła do sklepów Kristen czyli moja ulubiona K Studio :) Wszystkie mini zestawy i pakiet Mix & Mask No. 1 można jak zwykle kupić w CatScrap i w K Studio Fix. Polecam, bo z zestawami Kristen jest świetna zabawa!









Moja praca to mix pierwszych czterech mini zestawów. W roli głównej urocza Madzia :)

  GSO
 Big kisses my dear Helen (dida1357) ;*


Do mojej pracy jeszcze raz użyłam WordArt z pakietu Wordart No. 6:


A tak wyglądają photomasks z pakietu Mix & Mask No.1


 Nie miałam jeszcze okazji z nimi pracować, ale już widzę, że są fantastyczne!

Dobranoc!

1 komentarz:

doti40 pisze...

Praca porywająca!!! I urocze zdjęcie :-)
Życze ci zwycięskiej walki z bolem ...
pozdrawiam, Dorota

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...