5 października 2010

Hocus Pocus...

To magiczne zaklęcie i najnowszy zestaw The Time For Secrets Albiny Designs wprowadza w magiczny klimat jesieni i zabawy halloweenowej. Nareszcie mogłam użyć uroczego zdjęcia mojej siostrzenicy :)
Zestaw od wczoraj jest w dwóch sklepach: Digital Crea i ScrapBird. Zapraszam :)




  Moja praca z użyciem wspomnianego zdjęcia Kasi:

Kisses, my dear Maryse (mumure) ;***

Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu, bo jestem bardzo cienka w scenkach... praca ta została wyróżniona w Gallery Standouts!
Thank you sooo much LauraMcCandless (Lmccandless) ;***


Polecam również QP Albumns do nabycia w tych samych sklepach:


I freebie do pobrania na blogu Albiny:


Dzisiaj tak krótko, bo czasu mało...


1 komentarz:

PrelestnayaP pisze...

Wow! Maja, adorable page! You've created very beautiful scene!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...