18 października 2010

Cisza

Mam nadzieję, że dobrze przetłumaczyłam tytuł najnowszego zestawu Rakusi Designs Silence?... Mój angielski pozostawia wiele do życzenia, więc się nie obrażę gdy mi się zwróci uwagę :)
Rakusia genialnie łączy kolory i ten zestaw zachwyca przede wszystkim perfekcyjnie dopracowaną kolorystyką. Ciekawe ma również elementy, które dają pozwalają komponować układy jak najbardziej fantazyjne.
Projektantka po raz kolejny zmieniała sklep i po ten zestaw jak również po poprzednie trzeba się udać do Matrioshki Scrap Designs. Jak zwykle gorąco polecam :)


  

Moja praca dla słodziutkiego Danielka :D

 GSO
Thank you my sweet Helen (dida1357) :)


W zestawie znajdziecie też fantastyczne WA:

A osobno można kupić Albums QP:


 I to by było tyle na dzisiaj  :)


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...