7 września 2010

Zmechanizowany chłopiec

Nareszcie trafił mi się zestaw, dzięki któremu mogłam wykorzystać ostatnie zdjęcia Szymka! To najnowszy i genialnie chłopięcy zestaw Robotic przygotowany przez równie genialną projektantkę Kristen aka K Studio.
I oczywiście można go już zakupić w  CatScrap i w sklepie Kristen. Polecam, bo fantastycznie się układa!



I moja praca dla zmechanizowanego Szymka :)

Big kisses my sweet Wendy (wendy 85)!


Kristen nie była by sobą gdyby nie razem z nowym zestawem nie wypuściła do sklepów innych produktów:

 Alpha Journalers do nabycia w tych samych sklepach:


Co prawda nie wykorzystałam go w mojej pracy, bo mi nie pasowało do kompozycji, ale w przyszłości na pewno go użyję i to nie jeden raz :)

A dla tych co lubią freebie też jest coś przygotowane:

Do pobrania tutaj (trzeba się zarejestrować do sklepu).

A ja wracam do pracy i okropnie trudnego tekstu, który muszę na jutro opracować...

1 komentarz:

etrala pisze...

Ale cudowna praca !
Mi się cały czas wierzyc nie chce, że Ty niedawno zaczęłaś swoje scrapowanie :)
dajesz czadu, niejedna stara scraperka tak pieknie nie tworzy ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...