20 września 2010

Ona jest jak wiatr...

Ten post  miałam napisać jeszcze w piątek, ale wypadło mi tysiąc i jeden spraw w międzyczasie i dopiero dziś rano mogłam otworzyć komputer... Jednak nie będę się rozpisywać, bo muszę pędzić (jak wiatr...) do następnego zajęcia...
Piosenka Patricka Swayze "She's Like The Wind" z filmu "Dirty Dancing" była inspiracją dla najnowszego zestawu Mystique Designs o tym samym tytule. Zestaw ten zafascynował mnie niesamowitym połączeniem kolorów! Jest piękny i romantyczny jak sama piosenka :) Można go kupić w Shabby Pickle Designs tylko do końca tego miesiąca i jest to ostatni zestaw projektantki do tego sklepu, bo Brydka przygotowuje mnóstwo nowości i niespodzianek. Zapraszam do śledzenia jej bloga!




Do mojej pracy wybrałam zdjęcie Pati i choć było ono zrobione podczas puszczania latawców, to musiałam je niestety wykadrować:

Thank you my dear Maryse (mumure) ;*

Thank you very much ZuzanaR ;*


Na blogu Brydki znajdziecie przepiękne freebie z zestawu przygotowane przez Monikę.
Zapraszam po nie tutaj:


Pędzę... gonić wiatr :D

1 komentarz:

Mystique Designs pisze...

Naprawdę ciarki przechodzą, kocham wszystko w tej pracy, jesteś cudowna :D Dziękuje :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...