11 września 2010

Jesienny poemat

Ostatni dzień jakże ciężkiego tygodnia... Następny wcale nie zapowiada się lepiej, ale trzeba być optymistą!
Jednak kończący się tydzień przyniósł mi dwie miłe niespodzianki :) Pierwsza to ta, że jestem w CT u Brydzi aka Mystique Designs! Niesamowite! Uwielbiam jej styl! Z takich właśnie zestawów wychodzą mi najlepsze prace. Brydzia, dziękuję za zaproszenie :D
Pierwszym zestawem z którym miałam przyjemność pracować jest przepiękny, o romantycznej nazwie Autumn Poems. Jest on idealnie pasującym dodatkiem (add on) do wcześniejszego collabu Autumn Sonnet z MaryPop Designs. Jak na ad on jest kompletnym i bardzo bogatym zestawem!
Można go kupić w Shabby Pickle Designs. Polecam i zapraszam :)





Moja praca dla bratowej z jesiennymi życzeniami urodzinowymi :)

Thank you sooo much nath59 :)


Do zestawu lub osobno można sobie zakupić Albums QP:


A na blogu Mystique Designs czeka na Was wspaniałe freebie:


I na teraz to tyle... Idę obciąć róże, aby jeszcze jesienią cieszyły oczy urokiem swych kwiatów.
Wszystkim życzę miłego i słonecznego weekendu :)

1 komentarz:

Mystique Designs pisze...

Dla bratowej serdeczne życzenia, a z mojej strony wielkie dzięki, bo naprawdę tworzysz wspomnienia :D bardzo mi się podoba ta jesienna nutka ;) Dzięki Maja ;)

Buźka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...