16 września 2010

Kasia, tygrys i kot...

Moje przeczucia co do ciężkości tygodnia potwierdziły się... praca, nadgodziny, obowiązki domowe wypełniają całe dnie i na ulubione hobby zostają mi tylko późne wieczory, a i to nie zawsze... To dlatego jestem mało aktywna na blogu i forach... Cóż, w życiu są rzeczy najważniejsze, ważne i przyjemne. Tak jest moja skala wartości i nie zmienię tego.
Dziś pragnę zaprezentować przepiękny słoneczno - jesienny zestaw Sunny Autumn od BlackCat Designs. Od dziś jest w sprzedaży  w Digiscrap'Mania Shop. Oto podgląd zestawu:





Tym razem moja praca jest dla Kasi i jej włochatego ulubieńca Filemona. Przyznam, że mają podobne zadziorne charaktery i aż trudno uwierzyć, że żyją w całkowitej zgodzie.
Kasia kocha zwierzęta, a ulubionym "zwierzątkiem", na które nie może sobie pozwolić jest tygrys! Biedny Filemon musi czasami pokazać pazury, aby spodobać się swojej małej pani :)

Big kisses my dear Maryse (mumure) ;***


Oczywiście zapraszam do sklepu, również po dodatki dla tych co nie mają czasu na przygotowanie własnych niepowtarzalnych stronek po:

Clusters

Albums QP


Zaś na blogu BlackCat Designs czekają na Was dwa wspaniale freebie
 przygotowane przez dziewczyny z CT:



Do jutra (mam nadzieję...)


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...