6 września 2010

Jarzębina

Pamiętam jak jesienią razem z towarzyszkami dzieciństwa zbierałyśmy czerwone owoce jarzębiny i robiłyśmy z nich korale i bransoletki... Nie były trwałe, szybko więdły... ale i tak byłyśmy z nich dumne!
Ucieszyłam się gdy zobaczyłam motyw jarzębiny na podglądzie najnowszego zestawu Rowan cottage mojej ulubionej projektantki Agnesingap Designs! Jarzębina kojarzy mi się z rodzinnymi stronami, wspomnieniami, a te warto mieć i czasem do nich wracać...
Zestaw już do nabycia w Sunflower Scrap. Polecam i zapraszam :)




I moja praca:

Big kisses Maryse (mumure)

Agnesingap Designs z zestawu przygotowała przepiękne QP Albums, które można kupić w wyżej wspomnianym sklepie:


Mam nadzieję, że jutro pojawię się tutaj z nowym postem.
Wszystkim życzę dobrego tygodnia :)

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...