11 września 2010

Nie ma jak na wsi!

Tak, urodziłam się i wychowałam w prawdziwej wsi, która dzisiaj jest już osiedlem i terenem miejskim... Szkoda... Lubię ogromne przestrzenie pól ograniczone jedynie horyzontem, zapachy zboża, ziół, owoców... Lubię zwierzęta i ich przywiązanie do panów, lubię prostych ludzi żyjących naturalnym rytmem... Tęsknię za wsią, której już nie ma...
A oto i druga miła niespodzianka kończącego się tygodnia: jestem jesiennym gościem u Shayarka Designs! Jest to dla mnie ogromnym zaskoczeniem, bo nie bardzo wierzyłam, że mam szansę...
Evgeniya aka Shayarka Designs tworzy genialne, ręcznie malowane zestawy! Wszystkie elementy, dodatki i tła idealnie do siebie pasują i pozwalają tworzyć przepiękne scenki w nieskończoność! Wystarczy mieć do nich odpowiednie zdjęcie, trochę zmysłu artystycznego, dobre chęci i z jej zestawów można sobie "wymalować" niepowtarzalne obrazy.
Pierwszy zestaw, z którym miałam niesamowitą frajdę pracować jest najnowszy Countrylife, do nabycia w Shabby Pickle Designs.Gorąco go polecam!
To ten właśnie zestaw nastroił moją nostalgiczną naturę do wspomnień i tęsknoty za prawdziwą wsią, której już nie ma. Oto on w całej swej krasie :)





I moja scenkowa praca dla Madzi i Szymka :)


Prace scenkowe nie za bardzo mi wychodzą i nigdy nie jestem z nich zadowolona... Będę musiała jeszcze popracować nad warsztatem, a podobno trening czyni mistrza... Mam taką nadzieję :)

Po więcej inspiracji i przepiękne freebie zapraszam na bloga Shayarki Designs:


Można też wygrać ten zestaw zostawiając komentarz tutaj :) Proszę przeczytać informację, która jest w poście.

Do poniedziałku :)

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...