1 lipca 2012

Uraczona


Trafiło mi się jak ślepej kurze ziarno! Już więcej jak miesiąc temu otrzymałam RAK-a od jednej z najlepszych projektantek - Lily Designs, ale dopiero dzisiaj nim się chwalę, bo dzięki uprzejmości koleżanki mogłam skorzystać z jej komputera i do woli nacieszyć się przygotowywaniem stronek z dwóch przeuroczych zestawów, które sobie wybrałam za otrzymany kupon.
Justynko (Lily Designs), bardzo Ci dziękuję!!!

W pierwszej odsłonie przedstawiam morski zestaw From the Seashore powstały we współpracy z inną zdolną projektantką  Palvinka Designs, który można kupić w sklepie After Five Designs. Gorąco polecam! Zachwyciły mnie oryginalne elementy i przepiękne pastelowe kolory i stronka prawie sama się namalowała!
Zdjęcie wyciągnęłam z archiwum, bo jakoś nie mam aktualnych o tej tematyce. Oto Kasia nad wodą w pełni korzysta z wakacyjnego relaksu:


GSO
Thank you so much *Joanne* :*
 i
GSO
Kisses Helen (dida1357) :*

A oto omawiany zestaw:





A swoją drogą pojechałabym gdzieś nad wodę, bo tegoroczne rzymskie upały dają mi się we znaki, oj dają...

1 komentarz:

jolagg pisze...

cudownie Maju

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...