24 lipca 2012

Papierowe cuda

Z papieru można zrobić tyle cudownych rzeczy, o czym coraz bardziej się przekonywuję sama częściej sięgając po nożyczki, klej i papier, nawet ten z recyklingu, akwarele, itp. Najwybitniejszym przykładem papierowych cudów jest zestaw Paper meadow projektantki, którą uważam absolutnie za numer jeden, czyli Jofa Designs. Jestem zachwycona jej zestawami. Jest w nich tyle harmonii, idealnie dopasowanych elementów i przepięknej pastelowej kolorystyki. Teraz, gdy nie mam żadnego CT, mogę sobie pozwolić na wybieranie tych projektantek i zestawów, które najbardziej przypadają mi do gustu.
Z tego doskonałego zestawu, który można kupić w After Five Designs, przygotowałam stronkę dla Agatki, mojej ślicznej siostrzenicy :)


 GSO
Thank you very much my dear friend Helen (dida1357)


Zestaw tak się prezentuje na podglądzie:





W komponowaniu stronki użyłam jeszcze Alfabetu z zestawu Summer Meadow projektantek NewlifeDreams Designs i Et Designs, który również można kupić w A5D.




WA napisałam przy pomocy Annika's Paths No. 1 - Text Paths wspaniałomyślnie przygotowanego przez K Studio, też do zakupienia w A5D. Jeszcze się nie nauczyłam pisać wygiętych Wa w PS...




W tym tygodniu jestem w ciągłym biegu... dlatego życzę miłych wakacji tym wszystkim, którzy już wypoczywają :)

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...