5 stycznia 2011

Słoneczny listopad

Tak, wiem!... Ten post powinien być napisany na początku listopada, ale wtedy musiałam odstawić na chwilę moje ulubione hobby, bo w moim życiu były ważniejsze rzeczy. Teraz jednak jestem z powrotem, z nowymi siłami i nowy zapałem :)

Marzenia o słońcu podczas deszczowego listopada są zawarte w zestawie Fantasies November, który przygotowała jakiś czas temu Albina Designs i można go sobie kupić w Digital Crea lub ScrapBird. Polecam, bo fajnie się z niego tworzy!


 
 

Ja przygotowałam z niego RAK-a dla innej projektantki Iwonki & Starlight Designs:

Thnk you Galina (Madgentis)


Z tego zestawu w sklepie można też znaleźć QP Albums:


W czasie mojej nieobecność Albina namalowała trzy przepiękne zimowo - świąteczne zestawy, po które zapraszam do jej sklepów. Na moim blogu też się pojawią z czasem, bo nie odmówię sobie tej przyjemności układania z nich stronek z moimi ulubionymi tematami.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...