29 stycznia 2011

Dziewczynka z kwiatem

Dawno, dawno temu, gdy byłam kilkuletnim brzdącem, z ogromną pasją zbierałam pocztówki z portretami dziewczynek, będących reprodukcjami obrazów malarki Danuty Muszyńskiej-Zamorskiej. Szczególnie lubiłam te przedstawiające dziewczynki z rożnymi kwiatami w dłoniach. Tak jakoś dzisiaj sobie o tym przypomniałam, gdy zastanawiałam się nad tytułem tego posta, bo też całkiem przypadkowo udało mi się stworzyć portret dziewczynki z kwiatem, tylko że przy użyciu zupełnie innej techniki, a właściwie technik: fotografii i scrapbookingu.
Moja dziewczynka z kwiatem to siostrzenica Kasia, dzierżąca w dłoni białą, pachnącą daturę, a "paletą" najnowszy zestaw Kristen (K Studio) Jos & Jordy. Zestaw można już kupić w K Studio Fix & CatScrap i stworzyć własne, niepowtarzalne obrazy.




Moja "Dziewczynka z kwiatem" :)

GSO
Thank you and kisses my dear Maryse (mumure)


Pracę tę przygotowałam do styczniowego wyzwania scrapliftu na forum Digi Scrap PL, a inspiracją jest stronka So blessed Sary (my3hens). Co prawda nie przypomina za bardzo oryginału, ale czy lift powinien być kopią?...

P.S.
Moja praca się spodobała i wygrałam wyzwanie :) Wszystkim uczestniczkom forum, które na nią głosowały dziękuję z całego serca!

Wrócę jeszcze do zestawu: Kristen przygotowała z niego wersję dla zapracowanych, którzy nie mają czasu na przygotowanie własnych stronek, a lubią ozdabiać zdjęcia. To dla nich paczka QP, którą można kupić w wyżej wymienionych sklepach:


2 komentarze:

Magda_lena pisze...

Majus, widze, ze swietnie odnajdujesz sie w zestawach Kristen :)
Jestes prawdziwa perelka! :)
A co tam u Ciebie? Wszystko dobrze?
Buzka kochana :*

jolagg pisze...

Niesamowita praca...uwielbiam twoje digi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...