22 stycznia 2011

Powroty i marzenia

Zdaję sobie sprawę, że nie nadrobię już zaległości, chociaż obiecywałam sobie, że będę wracać do starszych zestawów. Niestety, życie idzie naprzód, czasu wcale nie przybywa i coraz częściej mam nieodparte wrażenie, że zostaję z tyłu...
Mimo to wczoraj wróciłam do grudniowego zestawu Sweet Kiss powstałego w graficznym studiu utalentowanej Agnesingap Designs. Wróciłam do niego, bo bardzo lubię zestawy tej projektantki i w jej stylu bardzo dobrze się odnajduję. Zważywszy, że ostatnio bardzo mało czasu poświęcam scrapbookingowi, miałam niezłą frajdę i ogromną przyjemność w tworzeniu.
Zestaw można kupić w 7'th Heaven i Digidesignresort. Polecam i zapraszam :)




W moich pracach chciałam uchwycić cudowny świat dziecięcych marzeń moich dziewczynek...
Czy to mi się udało?... Chyba nie...

Thank you so much honeyb :*


Kisses, my dear Helen (dida1357)


I to tyle :)

2 komentarze:

doti40 pisze...

I pięknie!!! Szczególnie pierwszy, z cudnym blendem ...
Pozdrawiam, Dorota

AD pisze...

Cudne - :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...