25 stycznia 2011

Każda chwila jest piękna...

... przynajmniej tak powinno być, bo każdy moment naszego życia choć przemijający, jest niepowtarzalny i jako taki często pozostaje w pamięci i wspomnieniach... Ale to już od nas zależy.

Zmierzyłam się z kolejnym arcydziełem Rakusi Designs i mam zaszczyt pokazać tu jej najnowszy zestaw
Claret Light, który oczywiście już można kupić w 7'th Heaven. Świetny, prawda? A jaka frajda z nim pracować :)






A moja stronka, to takie właśnie wspomnienie zwykłej chwili gdy dziecko samo chwyta za łyżkę i ucząc się jeść stawia pierwsze kroki niezależności. Pamiętam radość i dumę mamy :) I to właśnie jest piękne!


Kisses, my sweet Helen (dida1357)


Do przygotowania tej stroni użyłam Template Freebie by Queen of Hearts. A tym samym biorę udział w styczniowym wyzwaniu z mapką na forum Digi Scrap PL. Trzymajcie kciuki i głosujcie... jeśli możecie :)


P.S.
Moja mapkowa praca zdobyła największą ilość głosów :)
Dziękuję :)


Koniec (dzisiaj)!


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...