9 czerwca 2010

Zabawa z operacjami (actions)

Moja przygoda z PS właściwie zaczęła się kilka lat temu choć jeszcze do niedawna służył mi jedynie do retuszu i korekty zdjęć, potrzebnych do upiększenia lub zilustrowania moich artykułów.
Czasem przygotowałam jakąś kartkę okolicznościową lub dowcipny fotomontaż, ale prawdziwa przygoda z PS zaczęła się dopiero wtedy gdy odkryłam scrapooking. Wciąż mnie zaskakują możliwości tego programu i jedną z nich są operacje (actions), które bardzo pomagają zaoszczędzić czas jaki poświęcamy na korektę zdjęć.
Dzięki Magda_lenie poznałam Julię Starr i skarbnicę operacji, którą się dzieli z innymi na DeviantArt. Zapraszam do poznania i zabawy :)

Tydzień temu bawiłam się moim kompaktowym (...!) aparatem fotograficznym i zrobiłam kilka dobrych zdjęć, a ponieważ jego możliwości są jakie są, więc poprawiłam je w PS przy użyciu operacji Julii Starr. Oto efekty:


Zabieram się do pracy i do kolejnego artykułu.
Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...