14 czerwca 2010

W pogoni za myślami

Dziś znów mam przyjemność zaprezentować jeszcze świeżutki zestaw The Little Bird Said naszej utalentowanej projektantki Kasi Designs. Zestaw zachwyca piękną paletą kolorów i niebanalnymi dodatkami. Wszystkie elementy są tak zgrane i dopasowane, że komponowanie stronek to czysta przyjemność :)
Zapraszam do sklepu Kasi.



Moja stronka dla Kasi marzycielki:



Kiedyś, na początku mojej przygody ze scrapbookingiem użyłam tego samego zdjęcia do innej pracy, a ponieważ dotąd nie miałam okazji jej tu pokazać, więc teraz się nadarzyła.
Zdjęcie samo w sobie jest piękne i wzrok Kasi zmusza do pójścia za jej myślami. Musiałam go trochę poprawić w PS, bo miało fatalną kolorystykę i jakość... Udało się :)


Dziękuję Ci Madziu :)

Zaczął się nowy tydzień i nowe zadania... Mój znów zapowiada się pracowity. Żeby choć tak nie grzało...

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...