18 czerwca 2010

O przyjaźni ciąg dalszy

Myślę, że tak naprawdę każdy z nas potrzebuje przyjaciół, ludzi, którym może zaufać, mieć pewność, że go nie zdradzą i czuć się przy nich widzianym i słyszanym a nie tylko obecnym. Świadomość posiadania choćby jednego prawdziwego przyjaciela daje nam chęć do życia. Bardziej chyba nawet zdają sobie z tego sprawę ludzie, którzy tych przyjaciół z różnych względów nie mają. Nic jednak straconego - przyjaciół można zdobyć, by to jednak zrobić trzeba coś dać z siebie.

Dzięki scrapbookingowi poznałam wspaniałą osobę, której z radością dedykuję tego posta i RAK-a specjalnie dla niej przygotowanego.
Dziękuję Ci Madziu, za Twoją obecność, radość, entuzjazm, za talent, którym potrafisz się dzielić, za cudowne prace, które upiększają i uszlachetniają szarzyznę dnia powszedniego, za dodawanie mi skrzydeł gdy się zniechęcam! Dziękuję :)

RAK-a przygotowałam z fantastycznego zestawu Sweet Green naszej utalentowanej projektantki Agnesigngap Designs.
Ta praca to mój debiut w jej CT. Moje ciche marzenie spełniło się. Dziękuję Ci Agnieszko :)
Zestaw jest do nabycia w Sunflower Scrap.


 
Moja praca:

Dziękuję Ci Dorotko (doti40) :*

Dziś też mówię to jutra, bo kolejne prace czekają, aby być pokazane :)


1 komentarz:

Magda_lena pisze...

Majus, dzieki Ci kochana za wszystko... za rewelacyjnego RAKa, za cieplo Twoje, za slowa i za czyny ;)
Buzka kochana :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...