10 lutego 2014

Wszystko o miłości

Dziś od rana boli mnie głowa i muszę się czymś zająć, aby o tym nie myśleć... Najlepszym lekiem na zapomnienie będzie moje ulubione hobby i blog :)

Miłość wisi w powietrzu, bo to już za parę dni długo oczekiwane święto zakochanych, zaręczonych, zamężnych i żonatych, itd. Miłość... któż jej nie przeżył?...

Również projektantki są w temacie i po wspaniałych zestawach jakie wyszły z ich artystycznych studiów widać, że na miłości się znają :)

Pierwszym zestawem w temacie miłości, który chciałam pokazać to uroczy, ręcznie malowany zestaw "Love Is In The Air" projektantki Createwings Designs. Gorąco polecam i zapraszam na zakupy do sklepu Scrap Orchard.

Ja przygotowałam z niego stronkę dla moich ukochanych siostrzenic:


Thank you so much dear Stellamarie!
i
GSO
Grazie tantissime cara Cristina (crystal1972) :*)


Ten przepiękny zestaw na podglądzie:



 Albumy QP można kupić osobno:


 A dla fanów projektantki na Facebooku jest to wspaniałe freebie:


 I drugie freebie dla zapisanych do Newslettera:


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...