17 lutego 2014

Witaj skarbie!

Narodziny dziecka są dla rodziców najmocniejszym przeżyciem i nawet po latach pamiętają to wydarzenie z najmniejszymi szczegółami.
Pamiętam, że wciąż wypytywałam mamę jak to było z moim narodzeniem, a mama cierpliwie i zawsze z nieukrywanym wzruszeniem opowiadała mi jaki to był dzień tygodnia, która godzina, ile ważyłam, kiedy po raz pierwszy zobaczył mnie tata i co powiedział... itd.

Marzenka czyli sussieM Designs stworzyła delikatny, uroczy zestaw "Welcome My Little Bear", który pozwoli każdej mamie (i nie tylko) utrwalić pierwsze chwile swojego dziecka w scrapbookingowym albumie.
Na zakupy zapraszam do sklepu Scrapbokgraphics.

Moje stronki powstały dla malutkiej jeszcze wtedy Madzi i dla Piotrusia:


 GSO
Thank you my sweet Jana (Jiruska)!


 GSO
Thank you Maryse (mumure) :*)


Ten uroczy zestaw na podglądzie:














Karty, które zaabonowani do Newslettera dostali za darmo:







Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...