2 października 2013

Pożeracz czasu

Taki pożeracz czasu wisi sobie na ścianie i co 30 - 31 dni połyka mi cały miesiąc! Dwa dni temu znów się to powtórzyło... Tak niedawno cieszyłam się z przyjścia letnio - jesiennego września, a wczoraj zauważyłam że już go nie ma... jest październik. Tego pożeracza czasu niektórzy nazywają kalendarzem i czasami jest on nawet piękny, elegancki, prosty, mały, duży... ale to nie zmienia stanu rzeczy, że i tak pożera nam czas, regularnie go odmierzając z miesiąca na miesiąc. Niestety, potrzebujemy jego obecności na naszej ścianie. Bez niego szybko zapomnielibyśmy o przemijaniu czasu i o ważnych wydarzeniach w naszym życiu...
Większość projektantek wychodzi na przeciw tej potrzebie i przygotowuje wspaniałe kalendarze, które każdy może upiększyć i dostosować do własnych potrzeb, upodobań i gustów.

Również Marzenka & sussieM Designs zaprojektowała elegancki i prosty w personalizowaniu Calendar 2014. Można go zakupić w sklepie Scrapbookgraphics w wersji do osobistego użytku lub dla profesjonalistów (fotografów, projektantów, itp.).

Lubię zdjęcia kwiatowe zdjęcia makro i mam ich już pokaźny zbiór. Pomyślałam więc, że mogłyby zawisnąć na mojej ścianie, dlatego też użyłam ich w przygotowaniu tego własnego i niepowtarzalnego kalendarza używając produktu sussieM Designs.
Na razie mam gotową okładkę i dwie strony, ale do końca roku mamy jeszcze trzy miesiące, więc na pewno go ukończę. W wersji oryginalnej tytuły i cytaty mam po polsku.




 GSO
Thank you my sweet Helen (dida1357)!




Podgląd kalendarza:



Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...