31 października 2013

Powrót z wakacji

Tydzień temu wróciłam z mojego wypoczynku w górach. Co prawda pogoda mi nie sprzyjała, bo prawie przez cały czas padało i było zimno, a w wyższych partiach gór spadł pierwszy śnieg, to nie popsuło mi to moich wakacji. Pod koniec urlopu słoneczko jednak wyszło i po raz pierwszy mogłam nacieszyć się wspaniałymi widokami, bo powietrze było wyjątkowo przejrzyste. Jednak to co dobre mija zbyt szybko i trzeba było wracać do domu. A dla wielu ludzi moje miasto to upragniony cel podróży, bo któż nie chciałby choć raz w życiu być w wiecznym mieście?

O podróży i wakacjach jest genialny zestaw "Enjoy The Journey" zaprojektowany przez Natali Design. Polecam go wszystkim i zapraszam na zakupy do sklepu Scrapbookgraphics.

Moja stronka dla turystki w wiecznym mieście:


 GSO
Thank you so much sweet Jana (Jiruska)!

Ku mojemu totalnemu zaskoczeniu i radości stronka ta trafiła również do Gallery Standouts!
Thank you Jaimee!

Ten bogaty i fantastyczny zestaw na podglądzie:







Natali Design jest mistrzynią w maskach. Przy ich pomocy można zręcznie wykadrować każde zdjęcie.



Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...