31 października 2013

A właśnie, że się nie boję!

Ile razy jako dziecko powtarzałam sobie, że się nie boję ciemnych pokoi, strychów i piwnic... Łatwo jest coś twierdzić i postanawiać sobie, dopóki nie doświadczy się zimnych dreszczy przebiegających po kręgosłupie, przyśpieszonego pulsu i oddechu na widok niewidocznych i strasznych potworów poruszających się w ciemnościach! Moja bujna wyobraźnia poruszała nimi jak marionetkami w teatrze kukiełek. Przestałam się bać ciemnych pomieszczeń wiele, wiele lat później, gdy polubiłam noc.

"Peek A Boo" mini kit przygotowany przez mistrzynię w tematach i klimatach halloweenowych sussieM Designs może się przydać, aby przyozdobić nasze mniej lub bardziej straszne zdjęcia. Na zakupy zapraszam do sklepu Scrapbookgraphics.

I moja stronka dla Danielka, który też tak jak ja kiedyś egzorcyzmuje ciemności.


 GSO
Thank you very much dear Teddi (foxeysquirrel)!
 

 Elementy i papiery zestawu na podglądzie:



Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...