8 maja 2010

Siedmiomilowe buty

Co właściwie ma wspólnego wiesz Jana Brzechy o siedmiomilowych butach Michała z najnowszym zestawem Time Before The Summer Batuni Designs? Nie miałby nic gdybym w czasie przeglądania folderów ze zdjęciami w trakcie przygotowywania prac z tego zestawu nie trafiła na takie jedno zrobione prze mnie pewnego wiosennego dnia.
Tato ma brzydki nawyk pozostawiania swoich butów gdzie popadnie. Te uwiecznione na fotografii spotkałam na trawniku w ogródku! Stały tam sobie spokojnie gotowe do następnej przygody z Tatą. Tak się potem zastanawiałam czy te robocze trzewiki nie są czasem zaczarowane?
I taka to jest  historia pracy "Siedmiomilowe buty mojego Taty", którą właśnie przygotowałam z najnowszego zestawu Batuni Designs. Zestaw już od czwartku można kupić w HM Scrap Shop.




I oto wspomniana praca :)



 Jednak bardziej spodobała się druga praca z majowymi Mają i Kasią w głównych rolach :)


GSO 
 Thank you SMI :)

Wypadałoby teraz pójść do ogródka powyrywać chwasty, zielska i posłuchać ptasiego koncertu!
Jutro tu wrócę.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...