11 maja 2010

Nomination

Zostałam nominowana do... Oskara?! Nie, jeszcze nie :) Zresztą, do Oskara nominuje się w styczniu, a my jak się nie mylę, maj już mamy!
A właściwie to nie ja zostałam nominowana, tylko jedna z moich prac scrapbookingowych. A sprawcą całego tego zamieszania jest przesympatyczna i bardzo uzdolniona dziewczyna, której prace zauroczyły mnie od pierwszego wejrzenia. Otóż Madzi aka Magda_lenie przyszło do głowy, aby wstawić do głosowania do trwającego na Forum DigiShopTalk konkursu Scrapper's Choice Awards 2010 tę oto pracę w kategorii Best Newcomer (na forum rzeczywiście jestem dopiero od grudnia).
Madziu, dziękuję Ci bardzo za to wyróżnienie, bo sama nigdy bym się nie odważyła brać udziału w konkursie.

GSO
Tank you lovetodecorate :*


Pracę tę przygotowałam na lutowe wyzwanie On The House Challenge na forum  A5D i jednocześnie jest to RAK dla Kariny i jej przeuroczej córeczki.
Jakoś do tej pory nie miałam okazji pokazać jej tu na blogu. I proszę! Takiego scenariuszu dla niej nie przewidziałam :)
Jeśli więc komuś z odwiedzających podoba się ta praca, to TUTAJ można na nią zagłosować.

Z góry ślicznie dziękuję za wszystkie głosy :)


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...