15 maja 2010

Bunt

Człowiek często się buntuje, zwłaszcza gdy ma ku temu powody.
Bunt jest jest formą przeciwstawiania się tym wszystkim obiektom i stanom rzeczy, które jednostka subiektywnie postrzega jako ograniczające i / lub zagrażające jej prawom lub niezgodne z oczekiwaniami i wyobrażeniami.
Można mówić o buncie zewnętrznym i wewnętrznym. Ten pierwszy zachodzi wtedy, gdy wyrażanie własnego sprzeciwu ma miejsce w sposób jawny, otwarty i zrozumiały dla innych. Może być on wyrażany poprzez zachowania agresywne, ekspresje emocji negatywnych, sabotowanie poleceń i wymagań oraz formy rozładowania napięcia.
W buncie wewnętrznym nie ujawnia się swoich przeżyć wprost i tłumi je w sobie. Przedmiotem buntu mogą być ludzie, rzeczywistość społeczna (stosunki międzyludzkie, zło tego świata, normy i tradycje), państwo, religia, los człowieka oraz warunki życia.

Do tej pory nie słyszałam jeszcze o buncie... komputerów... A mój właśnie się zbuntował i nie chce współpracować! Rozważam przyczyny i dochodzę do konkluzji, że pracuje za dużo i jego bunt jest zdecydowaną prośbą o odpoczynek. Myślę, że na drodze kompromisu dojdziemy do porozumienia.

I to była by jedna z przyczyn mojej nieobecności na blogu.

Dzisiaj chciałam zaprezentować genialny, utrzymany w świetnej kolorystyce zestaw naszej bardzo utalentowanej i młodziutkiej gwiazdy Rakusia Designs. Zapamiętajcie sobie ten pseudonim artystyczny, bo jeszcze nie raz o niej usłyszycie! Jestem pewna, że ta dziewczyna z jej przeogromnym talentem i wrodzoną sympatią zajdzie bardzo daleko. I tego jej z całego serca życzę :)
Miałam to szczęście dostać się do jej Creative Team i oto pierwszy zestaw Pink Think, z którym miałam przyjemność pracować. Od paru dni zestaw jest już w sklepie Digiscrap'Mania Shop.






Wobec otwartego buntu mojego narzędzia pracy i innych problemów, które pochłonęły mi kawał czasu, mogłam przygotować tylko jedną pracę:

(Linka na razie nie będzie. Przed chwilą dowiedziałam się o nowym buncie... Tym razem forum i galerii DST!)
Za GSO dziękuję Natalce :*  Tahnks Sweetie!

Zapraszam do odwiedzenia bloga Rakusi, gdzie przygotowała dla Was wspaniale freebie:



Szczęśliwie dotarliśmy do końca. Dzięki, komputerku!

 Miłej niedzieli wszystkim :)

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...