15 marca 2010

Wiosna, ach to Ty!

Mam zaszczyt zaprezentować świeży wiosenny zestaw Spring Is Coming naszej nowej projektantki Violett Designs.
Zestaw ten urzekł mnie świeżością, delikatnością i cudownymi kolorami. Violett używa własnych oryginalnych dodatków i papierów. Można go już oczywiście zakupić tutaj.





Kapitalnie się pracuje z tym zestawem. Oto moje prace.

Pierwsza zainspirowana prześlicznym zdjęciem Em-ki i RAK dla niej właśnie:



I druga, dla mojej cudownej kuzyneczki, powstała na kanwie piosenki nieodżałowanego Marka Grechuty "Wiosna, ach to Ty". Mogę jej słuchać w nieskończoność...


Wiosna mnie polubiła i przyniosła mi GSO!
Thank you Lovetodecorate :*)

W tej części Europy wiosna już zawitała! W ogrodzie zakwitły krokusy i żonkile, a rankiem budzi ze snu radosny śpiew ptaków. Ach, chce się żyć!

2 komentarze:

etrala pisze...

Świetnie Ci idzie Maja :)

Magda_lena pisze...

Maja, Ty juz wiesz co ja mysle o tych pracach - oczywiscie moja faworytka to nr 2 :D

Niesamowicie sie czyta to co piszesz i w zwiazku z tym mam pytanie? ;)
Czym sie zajmujesz zawodowo lub hobbistycznie?

Buziak :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...