5 marca 2010

Radość rzeczy codziennych

Dopiero zaczęłam pisać ten blog, a już dawno mnie tu nie było... Nie jestem osobą zbyt systematyczną, zwłaszcza jeśli chodzi o pasje czy hobby. Może szukam natchnienia? A może w życiu są ważniejsze rzeczy? Spodobało mi się bardzo powiedzenie Alberta Einsteina że "Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia". Piszę więc tylko wtedy, gdy czuję taką potrzebę...

Dzisiaj chciałam napisać parę słów o tym, ile radości można znaleźć w rzeczach lub czynnościach codziennych, normalnych, wręcz banalnych gdy podchodzi się do nich z pasją.
Pomoże mi w tym fantastyczny zestaw Kariny Designs Joy of Baking, który można kupić w sklepie internetowym A5D:





Karina Designs to jedna z jaśniejszych gwiazd wśród naszych rodzimych projektantek. Jej zestawy należą do tych co się nigdy nie starzeją. Można do nich ciągle wracać. Wszystkie jej dotychczasowe zestawy mają niepowtarzalną kolorystykę i jeśli chodzi o dobór palet, to Karina jest w tym mistrzynią! Inną ich zaletą są oryginalne i starannie dobrane i dopracowane dodatki.

Z zestawu Joy of Baking zrobiłam dwie stronki.

Wcześniejszą w zimnej tonacji:



I ostatnią w ciepłych odcieniach brązów:


Magda_lena wyróżniła tę pracę GSO.
Dziękuję Ci kochana :*)

Spotkaliście kiedyś osobę zadowoloną z tego co robi? Bo ja tak! Jest nią moja przyjaciółka, która z niesamowitą pasją oddaje się sztuce... pieczenia ciast, ciasteczek, tortów i innych słodkości. To bohaterka pierwszej stronki. Zajęcie, które innym wydaje się nudne, męczące dla niej jest źródłem radości i odprężenia. Ciasta wychodzące spod jej ręki są przepyszne i zawsze znajdują mnóstwo amatorów. Jedynie kto ma kłopoty z linią powinien ją omijać z daleka :)
Bohaterka drugiej stronki dopiero odkrywa, że domowy makaron jest dużo lepszy od kupnego i że przygotowanie go wcale nie jest takie trudne. Podziwiałam jej zapał i skupienie przy tej czynności.
I na dzisiaj to tyle!

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...