21 marca 2010

A jednak przyszła!

Kto?... Wiosna, oczywiście!
A tyle było gadania, że zima mocno trzyma i nie ustąpi. Ustąpiła i rządy przekazała ciepłej i łagodnej wiośnie. A ta zaprasza na spektakl kolorów, zapachów i koncert ptaków!
Wiosna zawitała również w zestawach scrapbookingowych. A co jeden to ładniejszy. Aż się chce tworzyć!
Ja dziś pobawiłam się z mini zestawem Hello Spring z Newslettera od Kasi Designs:



I stronka dla moich uwielbianych siostrzenic:

GSO Thank you Kinun :*)

Zdecydowanie wiosna mnie lubi! Pewnie dlatego, że ja to marcowa dziewczyna?

Pochwalę się, a co mi tam :) Kasia przyjęła mnie gościnnie do swojego CT!!! Niesamowicie się cieszę i do czerwca mam jeszcze czas, aby popracować nad warsztatem.
Kasiu, dziękuję za zaufanie!

Na dzisiaj to tyle. Idę na spacer :)

1 komentarz:

etrala pisze...

Maja !!Gratulacje wielkie !!!
To na prawdę świetne wyróżnienie, no zaczynasz kochana od najwyższych progów ;)
powodzenia i życze aby gościna sie przedłużyła :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...