12 czerwca 2014

Wiosna, wiosna...

Urodziłam się w przeddzień wiosny i choć moją ulubioną porą roku jest dojrzewająca kolorami i owocami nostalgiczna jesień, to moja dusza i ciało rozkwitają z pierwszymi wiosennymi pąkami drzew.

"Wiosna - cieplejszy wieje wiatr,
Wiosna - znów nam ubyło lat,
Wiosna, wiosna w koło, rozkwitły bzy.
Śpiewa skowronek nad nami,
Drzewa strzeliły pąkami,
Wszystko kwitnie w koło, i ja, i Ty...
"
(Skaldowie)

W takiej radosnej i ożywiającej tonacji utrzymany jest zestaw "Happy Hoppy Easter" zaprojektowany z wielką starannością przez genialną projektantkę Natali Design. Polecam i zapraszam na zakupy do sklepu Scrapbookgraphics.

Moja praca dla mojej małej imienniczki :)

 GSO
Dziękuję Ci bardzo droga Mary-11!


Ten uroczy zestaw na podglądzie:















I polecam bardzo Wszystko w Jednym:


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...