18 czerwca 2014

Lato

"Leżę na łące.
Nikogo nie ma, ja i słońce.
Ciszą nabrzmiałą i wezbraną
Napływa myśl to pachnie siano.
Wiatr ciągnie po trawach z szelestem
A u góry siostry moje
Białe chmury, wędrują na wschód.
Czy nie za wiele mi, że jestem?
"               


Znów sięgnęłam po jeden ze starszych zestawów Natali Design o letniej tematyce i stąd na początku tego postu wiersz "Lato" Kazimierza Wierzyńskiego. Zestaw o wdzięcznym tytule "Summer Delight" można kupić w sklepie Scrapbookgraphics. Polecam :)


Thank you so much GroeHi!


 Ten uroczy zestaw na podglądzie:



Nakładki (Playing With Overlays Vol.6) można kupić osobno:


1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Bardzo ładna, delikatna praca z zestawu Natali:)
Masz naprawdę talent!

pozdrawiam ciepło
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...