30 września 2013

Obrazy codzienne

W najbliższych miesiącach jestem gościem w teamie niezwykle utalentowanej projektantki Createwings Designs, która wkłada wiele serca i sympatii w przygotowanie każdego zestawu, bo zwykle są one ręcznie malowane akwarelami, delikatne i kolorystycznie harmonijne. Kocham te zestawy!
Pierwszym jej dziełem, z którym miałam przyjemność kreatywnie popracować jest zestaw "Everyday Snippets" i przygotowałam z niego dwie stronki dla moich ulubionych siostrzenic, zajętych codziennymi sprawami: szkołą, nauką, pogawędkami z przyjaciółmi w towarzystwie przymilnego kota Ryśka, itd. Zestaw tak mi przypadł do gustu, że na pewno nieraz jeszcze do niego wrócę :)
Zestaw można kupić w sklepie Scrap Orchard. Zapraszam i polecam!


Thank you so much dear Patriciaj!


 GSO
 Kisses dear Patriciaj!

Ta praca ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu
została wyróżniona w galerii sklepu Srap Orchard Sunday Scoop :)

 Zestaw na podglądzie:







Z zestawem skoordynowana jest paczka neutralnych papierów, które można zakupić osobno tutaj:



W moich pracach użyłam dwóch innych produktów Createwings Designs,
które pasują do każdego zestawu i do wielu na pewno się przydadzą:




 Do nowego posta w październiku!

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...