12 września 2013

Dlaczego lubię... i powitanie jesieni

Dlaczego lubię zestawy Emeto Designs, sussieM Designs i Natali Design? Bo każda z nich ma swój własny, niepowtarzalny i jednocześnie łatwo rozpoznawalny styl. Każdy zestaw wychodzący z ich studiów artystycznych są harmonijnie dopasowane, eleganckie i bogate. I najważniejsze: u żadnej innej projektantki nie znajdziesz elementów z ich produktów! Z każdego zestawu można tworzyć oryginalne stronki scrapbookingowe i można je tworzyć w nieskończoność... Ja osobiście lubię powracać do tych, z którymi wcześniej miałam radość i przyjemność pracować.

W najbliższych miesiącach jestem gościem w teamie Natali Design - projektantki, którą podziwiam i której produkty uwielbiam! Vendulka, dziękuję Ci bardzo za zaproszenie! Jest ono najwyższym wyróżnieniem dla mojej kreatywności.

Na powitanie jesieni Natali Design przygotowała ciepły, naturalny i bogaty zestaw "Hello Autumn". Polecam go gorąco wszystkim melancholicznym paniom (i panom) zakochanym w urokach i kolorach jesieni. Zestaw można nabyć w sklepie Scrapbookgraphics. Zapraszam!

Moje stronki dla uroczych siostrzenic:

 GSO
Thank you so much my dear Helen (dida1357)!

I kolejne wyróżnienie :D
Thank you, thank you Kate!

 GSO
Kisses Helen (dida1357)!

I ten bogaty zestaw na podglądzie:








Do następnego razu!

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...