24 stycznia 2013

Stempelki Tilda Magnolia na każdą okazję


Już dawno nie pokazywałam moich ręcznie robionych kartek i koniecznie muszę to nadrobić, bo manufaktura, z małymi przerwami na święta i chorobowe, wciąż jest otwarta.
Dzisiaj będzie o popularnych wśród scrapowiczek stemplach Tilda Magnolia, które z domieszką zazdrości podziwiałam na kartkach moich blogowych koleżanek. Postarałam się o jeden z nich i z zapałem zabrałam się do kolorowania. Kredki akwarelowe świetnie nadają się do tego celu i zs efektu jestem całkowicie zadowolona.

W moich pracach użyłam stempelka z kolekcji Magnolia Merry Little Christmas Collection 2010 i przy jego użyciu przygotowałam dwie kartki na... imieniny i kilka na bożonarodzeniowe życzenia.

Oto moje prace:











1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Prześliczne ;-) używasz kilku technik naraz. Kiedyś może dojdę do takiego poziomu albo chociaż zbliżonego ;-) nie ustaję w wysiłkach :-) pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...